Het begin - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: ericprinzen

Blijf op de hoogte en volg Eric

06 Oktober 2011 | Colombia, Bogotá

Het begin van het avontuur...begon natuurlijk op schiphol. Mijn lieve kids brachten mij weg, en eerlijk gezegd was het afscheid vreselijk, wat ben ik toch een jankerd, en Roelien ook, dus veel tranen...
Ook tijdens de vlucht had ik nog zoiets van...3 maanden, waar ben ik aan begonnen. Ik werd opgehaald door de familie van de mensen waar ik een paar weken ga verblijven in Viani. Heel vriendelijk, en hartelijk. Ze hebben mij in het centrum naar een hotel gebracht, en samen een telefoon gekocht etc. Ben vroeg gaan slapen. Ze vertelden mij dat het zowiezo niet verstandig is om als toerist alleen door de stad te gaan wandelen als het donker is, muy peligroso, dus dat doe ik ook maar niet. Land geslapen en vandaag een beetje door de stad gelopen. Druk en echt zuidamerikaans, chaos, beetje vies, maar vol leven, en het gaat al een stuk beter met me, veel rustiger, en laat het thuisfront al wat beter achter me. Bogota heeft mooie pleinen, oud historisch centrum, en natuurlijk veel straathandel. Ben zelf een bezienswaardigheid want ik steek overal boven uit, en toeristen zijn er verder niet. Ze vinden het ook prachtig dat ik ze met ze kan praten, dus dat geeft een lekker gevoel. Al met al begin ik al aardig te wennen...Bedankt voor de berichten die ik al ontvangen heb. Saludos, Eric

  • 06 Oktober 2011 - 10:09

    Ingrid Romme:

    He Eric, wat een geweldig verhaal, en super dat je zo n jankerd bent!!!!!
    Geniet geniet en geniet en natuurlijk wel voorzichtig doen lieverd!!!!!


  • 06 Oktober 2011 - 18:18

    Cor Van Esch:

    Wennen gaat wel erg snel, maar goed te horen het al beter gaat en je het naar je zin hebt. Hou ons op de hoogte en geniet van iedere dag

  • 07 Oktober 2011 - 15:02

    Carlos:

    Hallo Eric,
    Leuk om te horen dat je een warm welkom ontvangen hebt. De eerste stap is al gezet. Geniet van het mooie rommelige Zuid-Amerikaanse leven. Tranquilo.
    Saludos desde un lluvioso Uden.

  • 07 Oktober 2011 - 15:27

    Hans Koolen:

    Eric !

    Enjoy and keep us posted !

    Heel veel plezier !

    Gr.

    Hans

  • 08 Oktober 2011 - 00:08

    Cora Schoute:

    He Eric, ik ga je volgen! Geniet ervan! Je gaat toch wel mee skieen hé?
    Lieve groeten Cora

  • 08 Oktober 2011 - 02:29

    Marie-Louise :

    Hoi Eric,

    Fijn dat de eerste dagen je goed bevallen! Geniet ervan en ik ga je verslagen volgen de komende maanden!

    Groet uit een herfstachtig Helmond
    M-L

  • 08 Oktober 2011 - 10:11

    Caroline Verhagen :

    Hoi eric. Wat geweldig dat je dit bent gaan doen.!! Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?? Ik werk zelf in een kindertehuis als vrijwilligster hier in Hong Kong. Werk met 12 kindjes met een handicap (vnl mongooltjes) en vind het fanastisch om te doen. Maar Colombia Echt geweldig wat een uitdaging. Ga je volgen. Groeten Caroline

  • 09 Oktober 2011 - 12:51

    Danielle Coolen:

    Hoi Eric,

    Ben stiekem jaloers... wat een geweldig avontuur!!!
    Hoop ooit hetzelfde te kunnen doen.
    'Enjoy' is the keyword!

    Veel liefs

  • 09 Oktober 2011 - 16:45

    Ivo:

    Hi Eric, vanuit een druilerig en herfstachtig Veldhoven vele groeten. Had je m'n voicemail nog ontvangen dinsdag?
    Geniet en ontspan je en laat je droomreis uitkomen, groet Ivo

  • 09 Oktober 2011 - 19:47

    Monique V. Tatenhove:

    Wat een avontuur! Heel veel plezier en een goede reis verder

  • 16 Oktober 2011 - 09:45

    Roelien:

    Hé niet mij erbij betrekken. jij jankte veel harder.

  • 20 Oktober 2011 - 15:00

    Jolanda :

    Hey Eric,

    Hoe is het nu? Ik zie geen aanvullend berichtje meer verschijnen. Ben je al hard aan het werk op het land om te voorzien in je eigen onderhoud? ;-) En ben je al heeeellleeee gevaarlijke honden tegen gekomen??? ;-) Hier in het helmondse alles goed, wel regenachtig en koud, maar ach tijd vh jaar he. Hopelijk heb je nog steeds veel plezier. Geniet ervan! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 19 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1557
Totaal aantal bezoekers 46797

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 12 Januari 2012

Zuid-Amerika

Landen bezocht: