In Viani - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu In Viani - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu

In Viani

Door: ericprinzen

Blijf op de hoogte en volg Eric

10 Oktober 2011 | Colombia, Bogotá

Lieve vrienden, ff heel kort want ik zit op de prepaid computer van de familie te werken, en ze hebben het al niet te breed. Er is hier geen wifi, dus mijn ipad kan ik hier niet gebruiken. Zit in Viani, een heel klein dorpje, 100 km ten noordwesten van Bogota, bergachtig gebied, dorpje op 1500 meter, slechte wegen, voortdurend door de regen weggeslagen stukken weg waardoor het erg gevaarlijk rijden is, en daarenboven erg lang duurt om van a naar b te komen, dus ongeveer 3 uur van bogota naar viani. Ik eet en drink bij de familie pulido lopez, die met tig mensen in een heel klein huisje wonen. zelf slaap ik in een hotelletje aan het dorpsplein, 6 euro per nacht, met (koude) douche. Om het huisje heen wel hectaren grond van de familie, met koeien, varkens, honden, kippen etc. Vader pulido neemt me overal mee naar toe, dorpjes, vrienden, dorpskroeg etc. ga deze week nog wat les geven op de school van de kinderen. complete rust hier want veel is er niet te doen, mensen zijn arm, en er zijn veel monden te onderhouden. maar wel supergastvrij, ze doen alles om het me naar de zin te maken. zo direct ga ik met jorge, de vader, en opa, naar een boer die varkens verkoopt. hij wil er een stuk of 10 kopen en gaat daarover onderhandelen. mijn spaans is nog niet voldoende om echt hele gesprekken te voeren, begrijp wel veel, maar zeker niet alles, maar kan me goed redden. Ik denk dat ik hier max 3 weken blijf, dan verder naar de kust. ik zal af en toe proberen iets te schrijven, maar als dat niet lukt, weten jullie waarom. Saludos, hasta luego

  • 10 Oktober 2011 - 19:42

    Cor Van Esch:

    Een warm welkom is heel veel waard en zo maak je wel mee hoe het echte keven daar is

  • 11 Oktober 2011 - 08:20

    Marcel:

    Hoi Eric,

    Leuk om je ervaringen te lezen, ze kunnen we een beetje 'meereizen'.
    Een tip voor als je de volgende keer snel je weblog moet schrijven i.v.m. kosten: schrijf hem eerst in Word en plak hem dan in je weblog.

    Groeten en veel plezier, Marcel

  • 11 Oktober 2011 - 19:16

    Elsbeth:

    Hoi Eric,
    wat een avontuur. Via facebook kwam ik op deze site en vind het erg bijzonder wat je aan doen bent. Ben je aan het reizen of reizen in combinatie met vrijwilligerswerk of heb je ook een doel? Ik ben heel benieuwd en vind het leuk om je via deze site te volgen hoewel het heeeeel erg lang geleden is dat we nog contact hadden. Heel veel succes en sterkte daar in alles wat je doet, groeten, Elsbeth (Leemreis, inmiddels Ritsema).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 19 Sept. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 46792

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 12 Januari 2012

Zuid-Amerika

Landen bezocht: