Weekje Viani - Reisverslag uit Vianí, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu Weekje Viani - Reisverslag uit Vianí, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu

Weekje Viani

Door: ericprinzen

Blijf op de hoogte en volg Eric

17 Oktober 2011 | Colombia, Vianí

Is weer ff geleden dat ik me meld, maar daar ben ik dan weer. Nog steeds heerlijk relaxed hier, er zijn dagen bij dat ik weinig doe, behalve eten, drinken, beetje varkens voeren etc.
Meestal ga ik om ca. 9.30 uur van mijn hotelkamertje (van 5 euro) naar de familie, en krijg ik een ontbijt, veel ontbijt voor mij. Eerst een tinto, slappe koffie met suiker, dan vers fruit, erg lekker, vanmorgen gevolgd door een soep met vlees erin, en daarna 2 gebakken eieren met een soort van toast. Soms krijg ik aardappelen met vlees, van alles dus. Tot nu toe eet ik alles, ook de middagmaaltijd, dat is nog meer. Soms
moet ik ff slikken, bijv. het eten van de koeienborst (ubre), tja, ik hou van borsten, maar om ze nou op te eten.....of kalfspoten...ook niet favoriet. Maar goed, Omaira, de moeder doet zorgt supergoed, iedereen overigens. Kom ik daar in de ochtend, slapen er 9 mensen in het huisje met 2 slaapkamers, vader, moeder, zoon, schoonzoon, en een stuk of 5, 6 kleinkinderen...waar hebben die allemaal gelegen denk ik dan. Ben in verschillende dorpjes in de omgeving geweest, zo direct weer, erg mooi met die bergen. Ontzettend veel mooie vogels, schitterend mooie kolobris, vlinders, en af en toe een slang. Al veel familie gezien in omliggende dorpen, ze zijn allemaal even geinteresseerd en vriendelijk. Afgelopen zaterdagmiddag, avond en nacht doorgezakt in de plaatselijke dorpskroegen, veel bier en aquavidiente, tevens, leuk contact gekregen, zullen we maar zeggen, met Maria, de zus van een van Martha, de vrouw van een van de broers van Jorge, de vader des huizes.
Afin, al met al vermaak ik me hier goed,en blijf ik zeker nog een week, misschien iets langer, en ga dan via Bogota, naar Cali en Medellin. Saludos, en hasta luego. Eric

  • 17 Oktober 2011 - 16:33

    Vivian:

    leuk verhaal, leuk geschreven en leuk contact;-)

  • 17 Oktober 2011 - 16:34

    Vivian:

    waar blijven alleen de foto's?

  • 17 Oktober 2011 - 17:33

    Danielle Coolen:

    En ik die dacht dat jij aan vrijwilligers'werk' zou doen?! Of ben jij het proefkonijn van dienst in die lokale kroegen?
    Contact met de locals... => privé les; dé vlugste manier om o.a. ... een taal te leren...
    Allez, werk ze nog, hé?

  • 17 Oktober 2011 - 17:54

    Cor Van Esch:

    En wij maar denken dat je jouw vruchtensapje zou missen
    Volgens mij kom je jouw tijd wel door
    Wie maria is is me niet duidelijk maar dat he gezellig was lijkt me wel

  • 18 Oktober 2011 - 22:17

    Roelien:

    Pap, hij staat er 2x op. wanneer heb je weer skypetegoed? probeerde je net te bereiken maar dat kan dus niet.. Ik lig ziek in bed dus je hebt het beter bekeken dan ik ;) Tot snel skypes!
    LY MY X

  • 19 Oktober 2011 - 14:46

    Edwin :

    Volgens mij gaat het wel lekker in Colombia. Ik zou zeggen veel plezier en geniet ervan. Ik ben wel benieuwd naar een foto van Maria. Ps Patrick vraagt zich af hoe het zit met je nobele plannen............

  • 25 Oktober 2011 - 09:17

    Cecile En Peter:

    hey lieve broer,

    heb je eindelijk gevonden!
    Wat een super relaxte verhalen zeg, zo tussen die varkens. Daar voel je je zeker goed in thuis? Ha, ha.
    Jij komt zo te lezen over 79 dagen als een rond tonnetje naar huis.
    Geniet, ontspan en heb het vooral heel veel plezier met alles en iedereen.
    Hier houden we het nog wel vol zonder jou!
    Kusjesssssssssssssssssss

  • 25 Oktober 2011 - 09:29

    Cecile En Peter:

    er zit een klein foutje in mijn vorige verslag.
    Over ongeveer 7 weken heb je een zus en zwager die abuelo y abuela zijn geworden.
    Klingt goed he?
    Ik stuur dan wel een foto van die kleine.
    Muchos besarxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 19 Sept. 2011
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 46793

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 12 Januari 2012

Zuid-Amerika

Landen bezocht: