Weekje Viani - Reisverslag uit Vianí, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu Weekje Viani - Reisverslag uit Vianí, Colombia van Eric Prinzen - WaarBenJij.nu

Weekje Viani

Door: ericprinzen

Blijf op de hoogte en volg Eric

17 Oktober 2011 | Colombia, Vianí

Is weer ff geleden dat ik me meld, maar daar ben ik dan weer. Nog steeds heerlijk relaxed hier, er zijn dagen bij dat ik weinig doe, behalve eten, drinken, beetje varkens voeren etc.
Meestal ga ik om ca. 9.30 uur van mijn hotelkamertje (van 5 euro) naar de familie, en krijg ik een ontbijt, veel ontbijt voor mij. Eerst een tinto, slappe koffie met suiker, dan vers fruit, erg lekker, vanmorgen gevolgd door een soep met vlees erin, en daarna 2 gebakken eieren met een soort van toast. Soms krijg ik aardappelen met vlees, van alles dus. Tot nu toe eet ik alles, ook de middagmaaltijd, dat is nog meer. Soms
moet ik ff slikken, bijv. het eten van de koeienborst (ubre), tja, ik hou van borsten, maar om ze nou op te eten.....of kalfspoten...ook niet favoriet. Maar goed, Omaira, de moeder doet zorgt supergoed, iedereen overigens. Kom ik daar in de ochtend, slapen er 9 mensen in het huisje met 2 slaapkamers, vader, moeder, zoon, schoonzoon, en een stuk of 5, 6 kleinkinderen...waar hebben die allemaal gelegen denk ik dan. Ben in verschillende dorpjes in de omgeving geweest, zo direct weer, erg mooi met die bergen. Ontzettend veel mooie vogels, schitterend mooie kolobris, vlinders, en af en toe een slang. Al veel familie gezien in omliggende dorpen, ze zijn allemaal even geinteresseerd en vriendelijk. Afgelopen zaterdagmiddag, avond en nacht doorgezakt in de plaatselijke dorpskroegen, veel bier en aquavidiente, tevens, leuk contact gekregen, zullen we maar zeggen, met Maria, de zus van een van Martha, de vrouw van een van de broers van Jorge, de vader des huizes.
Afin, al met al vermaak ik me hier goed,en blijf ik zeker nog een week, misschien iets langer, en ga dan via Bogota, naar Cali en Medellin. Saludos, en hasta luego. Eric

  • 22 Oktober 2011 - 13:44

    Ivo:

    ha Eric,

    Je klinkt zoals verwacht zeer positief. Leuk te lezen dat je al helemaal ingeburgerd bent in je 'nieuwe' familie.

    En al weer van andere borsten genoten...sorry, grapje. Qua eten kom je niets tekort. Veul, zullen we maar zeggen. In NL zit er een groot verschil tussen een ontbijt en het avondeten en in Colombia? Soep, aardappelen met vlees...

    Ga je nog aan 't werk? Zo ja wat ga je doen. We blijven je volgen zeker nu het spannend dreigt te worden met Maria, de zus van de broer van Jorge, de vader des huizes of zoiets.

    Hier heerlijk weer. Rustig, Sarkozy vader geworden toen ie bij Merkel was, zit daar morgen weer... dus.

    GrIvo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 19 Sept. 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 46796

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 12 Januari 2012

Zuid-Amerika

Landen bezocht: